„Dobry Montaż – Budujesz dla Pokoleń” – pod takim hasłem
ruszyła nowa kampania społeczna Związku POiD. Ma ona
uświadomić Polakom, jak istotne dla środowiska są wybory
podejmowane podczas budowy i remontu naszych domów.
Firma Hörmann, dla której budownictwo ekologiczne jest
priorytetem, została partnerem tej kampanii w dwóch
kategoriach: drzwi zewnętrzne i bramy garażowe.
Wraz z innymi uczestnikami akcji Hörmann udowadniać będzie,
że budując, remontując i eksploatując swoje domy
w sposób zrównoważony, możemy zadbać o przyszłość dzieci
i wnuków. Przekonywać będzie do wyboru materiałów budowlanych
przyjaznych dla klimatu. Takich, których konstrukcja, umożliwiając
eksploatację bez strat energii, minimalizuje emisję CO2 . W rozmaity
sposób promować będzie energooszczędne technologie
i ekologiczne techniki montażowe.
To już druga odsłona akcji Dobry Montaż, w którą zaangażowała się
firma Hörmann. Celem poprzedniej było zwrócenie uwagi inwestorów
na to, jak ważny jest odpowiedni montaż stolarki budowlanej.
W ciągu 7 lat kampanii przeprowadzono wiele warsztatów, szkoleń
i pokazów fachowego montażu. Podczas pięciu edycji MONTERIADY
na targach Budma monterzy firmy Hörmann demonstrowali, jak
prawidłowo zamontować bramę garażową i drzwi wejściowe. Niektóre
klasy w szkołach budowlanych objęto specjalnym patronatem.
Efektem tych wszystkich działań jest podniesienie świadomości roli
dobrego montażu zarówno wśród monterów, jak inwestorów oraz
przywrócenie rangi zawodowi montera stolarki budowlanej.
Nowa kampania edukacyjna „Dobry Montaż – Budujesz dla Pokoleń”
ma ułatwić wybór produktów i rozwiązań przyjaznych dla Planety
i pokazać wpływ energooszczędnych rozwiązań na minimalizowanie
emisji CO2 .
Honorowy patronat nad nią objęły: Ministerstwo Klimatu i Środowiska,
Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz Narodowy Fundusz Ochrony
Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Hörmann partnerem kampanii społecznej Dobry Montaż – Budujesz dla Pokoleń
23
lis