Nasza nowa aplikacja – Cash Desk Management – jest już dostępna na platformie Microsoft AppSource! Rozwiązanie dla Dynamics 365 Business Central rozszerza jego standardową funkcjonalność w obszarze obsługi i przetwarzania operacji oraz transakcji kasowych. Cash Desk Management stanie się dla Was niezbędnym narzędziem, jeżeli chcecie zwiększyć kontrolę w zakresie wspomnianych procesów i mieć jednocześnie pewność, że przetwarzanie transakcji odbywa się w zgodzie z zasadami obrotu gotówkowego określonymi w Waszej firmie.
Operacje kasowe w Dynamics 365 Business Central – rozszerz ich obsługę!
Cash Desk Management oferuje bogaty zakres funkcji, które dostosowują system ERP do wymagań dotyczących rejestracji operacji gotówkowych. Opracowaliśmy ją z myślą o potrzebach firm prowadzących kasy – a więc potrzebach związanych z obsługą operacji kasowych, dokumentów czy raportów kasowych. W taki sposób, by zapewnić jak najbardziej optymalną obsługę transakcji zarówno gotówkowych, jak i bezgotówkowych w różnych walutach.
Rozszerzenia funkcjonalne Cash Desk Management pozwalają m.in.:
- prowadzić wiele kas w różnych walutach,
- rejestrować wpłaty i wypłaty z banku,
- bezpośrednio rozliczać należności oraz zobowiązania,
- wprowadzać, księgować i drukować dokumenty kasowe dotyczące wpłat i wypłat,
- wykorzystywać raporty kasowe w celu bieżącej oraz okresowej kontroli.
Cash Desk Management a lokalne wymagania prawne
Z aplikacji IT.integro mogą korzystać firmy, które prowadzą działalność w różnych krajach. Jej architektura jest bowiem na tyle elastyczna, że można rozbudowywać ją o nowe składniki, które przystosowują rozwiązanie do specyficznych wymagań danego państwa (czy danej firmy) z zakresu obsługi, ewidencjonowania oraz raportowania operacji kasowych.
Cash Desk Management dostosowuje również system Dynamics 365 Business Central do polskich wymagań, którymi objęte są podmioty prowadzące działalność gospodarczą – czyli Ustawy o rachunkowości w zakresie obowiązków dotyczących obrotu kasowego.
Kartoteka kasy w Cash Desk Management
Jest to podstawowy element aplikacji. Kartoteka kasy pozwala użytkownikom Dynamics 365 Business Central na elastyczne określanie oraz przystosowywanie wielu ustawień w celu usprawnienia procesów w obszarze obsługi gotówki.
Wśród tych ustawień znajdują się:
- waluta wykorzystywana do operacji kasowych,
- kasjer upoważniony do księgowania operacji przetwarzanych w kasie,
- serie numerów dla kont kasowych wykorzystywanych przy rejestracji operacji gotówkowych,
- seria numerów dla dokumentów kasowych,
- grupa księgowa rachunku bankowego, na którym księgowane są operacje gotówkowe,
- kod przypisany do stanowiska kasowego wykorzystywany w zapisach transakcji.
Raporty – czyli większa kontrola na bieżąco i okresowo
Istotne możliwości dla kontroli operacji i transakcji gotówkowych z Cash Desk Management stwarzają raporty. Aplikacja pozwala na drukowanie zaksięgowanych dokumentów kasowych w oparciu o określone typy raportów – dowody wpłat i wypłat w wersji testowej oraz ostatecznej, a także raporty kasowe. Raporty kasowe mogą być ponadto modyfikowane po wygenerowaniu, a saldo końcowe ponownie przeliczane po wprowadzeniu pożądanych zmian.
Dostępność i licencja aplikacji
Aplikacja dostępna jest w różnych modelach licencyjnych. Oznacza to dla użytkowników tyle, że mają oni możliwość korzystania z Cash Desk Management zarówno w coraz popularniejszym modelu chmurowym SaaS, jak również w wersji on-premises (licencja wieczysta oraz subskrypcja).
Sprawdźcie aplikację Cash Desk Management na platformie Microsoft AppSource!