Pedagog, politolog, kierownik Zespołu ds. realizacji kształcenia w Collegium Da Vinci. Akredytowany praktyk tutoringu, wykładowca akademicki, trener umiejętności miękkich i kreatywności. Współtwórczyni programu tutoringowego realizowanego w Collegium Da Vinci. Współautorka kursów e-learningowych o tematyce związanej z kreatywności, krytycznym myśleniem oraz przedsiębiorczością.
Naukowe zainteresowania skupia w obszarze rozwoju kompetencji w kontekście różnicy pokoleń, przyszłości edukacji i odejściu od modelu transmisyjnego, trendów – kompetencje przyszłości, edukacja dorosłych.
Raport Przyszłość edukacji. Scenariusze 2046 to miesiące analiz, tygodnie badań, setki godzin rozmów i dyskusji, tysiące refleksji uczniów, wykładowców, managerów i specjalistów.
Zebrane i opracowane, znalazły swoje miejsce na niemal stu pięćdziesięciu stronach raportu o edukacji przyszłości. Razem z badaczami z infuture.institute przyglądamy się status quo edukacji trzeciej dekady XXI wieku i scenariuszom przyszłości. Czy wszystkie mają szczęśliwe zakończenie?
Raport pobrać można za darmo ze strony raport.cdv.pl.