O tym, jak Inteligencja AI oraz uczenie maszynowe otworzyły pracownikom Uczelni szybki dostęp do dokumentacji, Regulaminów i Rozporządzeń – przykłady zastosowań Sztucznej Inteligencji.
Kto z nas nie szukał odpowiedzi na najprostsze pytanie – w regulaminach, ustawach, rozporządzeniach? O termin, wymagane dokumenty, zakres obowiązków. W wielości regulaminów i nieustannie aktualizowanych rozporządzeń trudno odnaleźć właściwą i jedyną odpowiedź. Dzięki rozwiązaniu MyChat, opartym na głębokim uczeniu, i technologii Sztucznej Inteligencji, każdy z pracowników Uczelni uzyska odpowiedź na zadane pytanie w czasie rzeczywistym. Algorytmy analizujące dane działają nieustannie, można mnożyć przykłady zastosowań sztucznej inteligencji.
PRACOWNICY UCZELNI GUBIĄ SIĘ W PROCEDURACH – czy pomoże zatrudnienie sztucznej inteligencji?
Kiedy musisz coś zorganizować, przedstawić argumenty, w określonym czasie dostarczyć wypełnioną dokumentację zdarza się, że stajesz przed murem, jakim jest wielość procedur, regulaminów i ustaw, zgodnie z którym zobligowana jest działać Uczelnia, a w związku z tym również i Ty. Obszerność dokumentacji może zniechęcić do każdego działania, i tak rzeczywiście się dzieje. Pracownicy Uczelni mają problem z zakupem komputera, ponieważ – z uwagi na wielość, a zarazem brak kompletności dokumentacji – nie wiedzą nawet gdzie szukać regulaminu zakupów.
Użytkownicy technologii sztucznej inteligencji ten problem mają już za sobą. Algorytmy analizujące dane nieustannie przeszukują bazy danych, by w odpowiednim czasie dostarczyć właściwą odpowiedź. Sztuczna inteligencja umożliwia precyzję odpowiedzi i szybki dostęp. Korzyści ze sztucznej inteligencji wydają się zatem nieocenione.
Dzięki rozwiązaniom dla Sztucznej Inteligencji w okienku MyChata wpisujesz pytanie. Odpowiedź wraz ze wskazaniem źródła dokumentu pojawia się w oknie poniżej. W każdym miejscu i w każdym czasie. Wystarczy jedynie dostęp do internetu oraz systemu AI. Jest to jeden z przykładów zastosowań sztucznej inteligencji.
LUDZIE NIE CZYTAJĄ – praktyczne zastosowania chatu ze sztuczną inteligencją i uczenie maszyn
Uczelnia stara się informować pracowników na bieżąco, wysyła maile, buduje bazy wiedzy, lecz w wielości komunikatów trudno odnaleźć ten jeden, który potrzebny jest właśnie teraz. Ludzie przestają czytać w wielości komunikatów, które nie są przeznaczone bezpośrednio dla nich, przestają odbierać wiadomości, które nie są spersonalizowane. Dlatego właśnie z pomocą przychodzą algorytmy analizujące dane.
Dzięki sztucznej inteligencji wiele procesów w organizacji może przebiegać szybko i sprawnie. Sztuczna inteligencja wpływa przede wszystkim na zwiększenie dostępności do procedur, wiedzy i dokumentacji, a uczenie maszyn i wspomaganie sztuczną inteligencją zapewnia bieżącą aktualizację. Czy wykorzystuje te wzorce do podejmowania decyzji? Jak działają sieci neuronowe i uczenie maszynowe?
W oknie MyChata wpisujesz wyłącznie to, czym jesteś zainteresowany, co w danej chwili jest Ci potrzebne. Krótko, na temat, dzięki algorytmom Sztucznej Inteligencji odpowiedź otrzymujesz w czasie rzeczywistym.
JESZCZE WCZORAJ BYŁO AKTUALNE – korzyści ze sztucznej inteligencji
Na dużych Uczelniach wychodzi kilka rozporządzeń tygodniowo, drugie tyle jest na bieżąco aktualizowanych. I często się zdarza, że dokumenty przygotowane w oparciu o odnaleziony regulamin okazują się nieaktualne, a termin niedotrzymany. Sztuczna inteligencja ma ogromny potencjał do porządkowania i systematyzacji dokumentacji i automatyzacji procesów.
Korzyści ze sztucznej inteligencji upatrywać należy przede wszystkim w natychmiastowym dostępie, w każdym miejscu i w każdym czasie dotrzeć można do wskazanego dokumentu, jeśli zapewnimy wspomaganie sztuczną inteligencją. Algorytmy wykorzystujące uczenie maszynowe nie tylko porządkują zbiory danych, przede wszystkim ułatwiają dostęp do nich. Chat ze sztuczną inteligencją to doskonałe rozwiązanie o szerokim zastosowaniu.
MyChat – dzięki głębokiemu uczeniu – sam aktualizuje dokumentację względem bieżących aktualizacji Rozporządzeń, Regulaminów i Ustaw. W jednym miejscu znajduje się pełna dokumentacja, na której bazować mogą pracownicy Uczelni. To kolejny przykład zastosowań sztucznej inteligencji oraz tego jak automatyzacja sztucznej inteligencji usprawnia wszelkie prace.
BAZA DANYCH, BAZA WIEDZY – skąd analitycy biorą dane do testowania?
Tak jak sztuczna inteligencja gromadzi dane, tak każda organizacja dysponuje potencjałem w postaci wiedzy zdobytej przez lata prowadzenia działalności. Wiedza zgromadzona dzięki wszystkim kolejnym pracownikom nie zawsze jednak pozostaje w organizacji, nagminnie zdarzają się sytuacje, kiedy odchodzi razem z pracownikiem. Dlatego niezwykle ważne jest, by – niezależnie od rodzaju działalności – gromadzić wiedzę i dokumentację w sposób systemowy i uporządkowany, jaki zapewnia inteligencja ai.
Bazy wiedzy są wielkim potencjałem uczelni wyższych, często brakuje jednak sposobu, by udostępnić ich zasoby pracownikom. Czy warto więc skupić się budowie zbiorów danych, aby dostosować cel stawiany przed AI? Skąd analityce biorą dane do trenowania i testowania modeli statystycznych? Ze zbiorów danych będących w posiadaniu każdej organizacji. Inteligencja potrzebuje danych, w naszym obszarze troski powinna być wyłącznie dbałość o zbiory danych, dane potrzebne do testowania.
Dzięki MyChat zarządzanie sztuczną inteligencją nigdy nie było tak proste. Algorytmy uczenia maszynowego samodzielnie wykonują prace porządkowe, dzięki czemu możliwa jest optymalizacja systemów sztucznej inteligencji.
DEFINICJA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI – przetwarzanie języka naturalnego
Intencją stworzenia MyChata przez poznańską firmę informatyczną Kalasoft było usprawnienie wszystkich poziomów komunikacji Uczelni, co finalnie przełoży się na usprawnienie wszelkich działań i procesów. Rozwiązania oparte jest na Sztucznej Inteligencji – technologii, która zrewolucjonizowała świat w obszarze pytań i odpowiedzi. Dzięki MyChat odpowiedź na zadane pytanie otrzymasz w czasie rzeczywistym. Sztuczna Inteligencja gromadzi dane z ogromnych baz danych, a dzięki MyChat wystarczy jedynie dostęp do internetu, by uzyskać dostęp do wiedzy i dokumentacji zgromadzonej przez uczelnię.
Jakie uczelnia ma cele biznesowe, do których da się zatrudnić sztuczną inteligencję? W jakich procesach można wykorzystać technologie sztucznej inteligencji? I na ile sprawdzą się w uczelniach modele uczenia maszynowego?
Systemy AI to najszybciej rozwijającą się technologią przyszłości, która rozpoczęła się właśnie teraz. To zdolność głębokiego uczenia się, rozumowania, planowania. Analizując wcześniejsze, analogowe zachowania oraz historię Sztucznej Inteligencji, różne kategorie systemów Sztucznej Inteligencji oferują szybszy i doskonalszy model działań. Oparty na Sztucznej Inteligencji MyChat w czasie rzeczywistym przeszukuje ogromne zbiory danych udzielając prawidłowej odpowiedzi każdemu pytającemu.
Szacowany wzrost wydajności pracy do 2035 r. związany z aplikacjami Sztucznej Inteligencji programami wykorzystującymi Sztuczną Inteligencję, dzięki automatyzacji procesów wynosi 11-37% (Think Tank Parlamentu Europejskiego, 2020).
Historia rozwoju sztucznej inteligencji dopiero się zaczyna
Nie bagatelizujmy jednak tempa, jakie nadały jej algorytmy wykorzystujące uczenie maszynowe, sieci neuronowe i systemy eksperckie oparte na systemach ai. Chat ze sztuczną inteligencją jest narzędziem pojemnym i modyfikowalnym, które znajduje zastosowanie w każdej branży i każdym przedsiębiorstwie, które przetwarza i wykorzystuje duże zbiory danych. Dzięki sztucznej inteligencji nie tylko wyprzedzisz konkurencję i ułatwisz komunikację wewnątrz organizacji, automatyzacja procesów wesprze Cię w każdym działaniu, a systemy eksperckie pozwolą wykorzystać pełne spectrum możliwości organizacji.
Definicja sztucznej inteligencji powinna więc wpłynąć na ogromną zmianę w stylu pracy i rozwoju każdej organizacji. Rozwiązania dla sztucznej inteligencji zdominują pracę i życie w sposób, który jeszcze kilka lat temu był dla nas niewyobrażalny. Uczenie maszyn już wyprzedziło możliwości uczenia ludzi, a programy wykorzystujące sztuczną inteligencję wymknęły się spod kontroli ich twórców.
Optymalizacja systemów sztucznej inteligencji idzie więc w parze z optymalizacją procesów w każdym przedsiębiorstwie. Dzięki sztucznej inteligencji możemy zaoszczędzić więcej czasu, tym samym zoptymalizować czas pracy.
Sztuczna inteligencja potrzebuje danych. Sztuczna inteligencja potrzebuje dane do testowania, dane do trenowania i permanentnej nauki, do jakiej została stworzona. Model inteligentnego agenta znany jest już od dawna, nigdy jednak systemy eksperckie oparte o wzorce decyzyjne i model statystyczny nie rozwijały się w tak szybkim tempie. Przetwarzanie języka naturalnego świadczy o tym, jak duży wciąż jeszcze inteligencja ma potencjał. Jakkolwiek sztuczna twórczość miałaby to być, jak bardzo dane do trenowania złożone, użytkownicy technologii sztucznej inteligencji z pewnością docenią wszelkie systemy rozpoznawania wzorców.
Skontaktuj się z nami
Każdorazowo zapewniamy efektywną realizację i sprawne wdrożenie systemu. Chcesz dołączyć do grona naszych zadowolonych klientów, którzy skorzystali z naszego doświadczenia i dziś oszczędzają dzięki temu czas? Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez formularz kontaktowy.
Od ponad 30 lat pomagamy uczelniom i innym podmiotom usprawniać ich pracę. Opracowaliśmy narzędzie powszechnie wykorzystywane do zarządzania działaniami instytucji oraz przedsiębiorstw, które indywidualnie dostosowujemy i wdrażamy na życzenie Klienta.