Szkolenia

Forum IAB 2024, Warszawa, 22-23 maja

25 lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024, najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce, która startuje już 22 maja w Warszawie. Tegoroczna edycja, odbywająca się w jubileuszowym dla IAB Polska roku, to dwa intensywne dni spotkań najważniejszych przedstawicieli branży: 80 bezkompromisowych wystąpień, 100 ekspertów marketingu, biznesu i nauki oraz 1000 uczestników, którzy będą wspólnie tworzyć wizję przyszłości digital marketingu. Poznaj pierwszych 60 prelegentów, sprawdź agendę wydarzenia!

Konferencja Forum IAB od lat wyznacza standardy najlepszych praktyk e-marketingu i jest obowiązkowym punktem na marketingowej mapie wydarzeń. Tegoroczna edycja odbywać się będzie pod hasłem: 25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość.

Konfederacja Lewiatan objęła patronat nad wydarzeniem.

Poznaj keynote speakers na Forum IAB 2024

Flagowa konferencja IAB Polska jak co roku przyciąga wybitne osobowości świata digital marketingu, nauki i biznesu. Podczas tej edycji na scenie pojawi się m.in.: Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba, który poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX.

Natomiast temat cyberbezpieczeństwa przybliży uczestnikom prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym, dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute – organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości.

Najlepsi eksperci z branży na jednej scenie

W trakcie intensywnych dwóch dni konferencji podczas blisko 80 wystąpień poruszone zostaną liczne i ważne tematy zarówno z perspektywy biznesowej, jak i społecznej. Przykładowo, o tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.

Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, Senior Total Connections Planning and Media Manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”.  Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”

Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych – nad tym zastanowi się Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.

Nie zabraknie również tematów związanych z najnowszymi trendami panującymi w e-commerce podczas wystąpienia Radka Wierzbińskiego z Allegro, a Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media z Labcon, opowie o short social video – „lingua franca” digitalu, czyli o tym, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.

Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. 

Sprawdź agendę wydarzenia i poznaj tematy wystąpień.