Szkolenia, Wieści z firm

Siła procesowego podejścia w firmie, webinar 14 lutego

AKADEMIA MANAGERA #14
Procesowe podejście w organizacji
14 lutego 2023r., godz. 10:00 – 11:30
Gdy kiedyś słyszałam o procesach, to myślałam sobie, papierologia, zbyt dużo formalności, usztywnienie i generalnie samo zło. Tak było do czasu, gdy sytuacja zmusiła mnie do tego, aby zastanowić się co zmienić w firmie, co robić inaczej, co można zautomatyzować, aby odzyskać czas i poprawić to co nie działa. Zaczęłam od zastanowienia się nad tym wszystkim. Zastanawiałam się nad tym, który obszar poprawiony może spowodować najszybsze zmiany dające najlepszy efekt. Myślenie, myśleniem, ale problem polegał na tym, że nie miałam danych, na których można było się oprzeć i wyciągać wnioski na tu i teraz. No cóż, zaczęłam małymi krokami zmieniać, mierzyć, spisywać, wyciągać wnioski i obserwować zmiany.  
Czy to było łatwe? NIE
Co było największym wyzwaniem? Konsekwencja!   
Ale okazuje się, że i z braku konsekwencji w kluczowych obszarach da się zrobić proces, który wpływa znacząco na poprawę jakości.   Dziś dzielę się moimi doświadczeniami i drogą jaką przeszłam od przerażenia, do momentu, w którym na większość tego co się dzieje w firmie patrzę jak na proces i zastanawiam się czy da się go poprawić jeszcze? 🙂  
Z procesami w firmach jest tak, że dużo się o tym mówi, ale jednak dużym wyzwaniem jest wdrożyć podejście procesowe, pewne nawyki i przede wszystkim ich monitorowanie i poprawę.   No cóż mam powiedzieć….łatwe to nie jest, ale jednak warto to wyzwanie podjąć. Dlaczego? O tym już na najbliższym webinarze. Powiem o tym jak przejść od planów do ich realizacji wykorzystując kluczowe procesy w organizacji.   Co może się zmienić w Twojej firmie po wdrożeniu procesów? przestaniesz przepalać czas na bzdury, a skupisz się na priorytetach zwiększysz efektywność działania – szybciej osiągniesz wynik będziesz panować na realizacją celów – wiesz dokąd zmierzasz i umiesz tym zarządzać minimalizujesz straty i maksymalizujesz zyski
ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR
Jak niektórzy szefowie firm wspominają czasy kiedy gorzej panowali nad procesami w swojej organizacji?
PROCES OFERTOWANIA
Do szaleństwa doprowadzało mnie, to, że każdy z handlowców wysyłał do klientów inne oferty. Niby podobne, a jednak różniły się. Wyglądało jakby w jednej firmie było kilka firm. Mało tego jak chcieliśmy odszukać co, kto, komu obiecał, to konieczne było szperanie w mailach. Stale tak samo. Nawet nie powiem ile czasu i pieniędzy to zabierało, bo zaczęliśmy to w końcu sprawdzać Adam
PROCES REKLAMACJI
Reklamacje, które pojawiały się w naszej firmie w 80% dotyczyły tych samych problemów, a za każdym razem ich rozwiązanie zajmowało ogromną ilość czasu, co gorsza problemy, które doprowadzały do powstania reklamacji nie były rozwiązywane. Piotr 
PROCES REKRUTACJI I ROZWOJU
Przez wiele lat zmagaliśmy się ze spora skalą rotacji w naszej firmie. Problemów szukaliśmy w wielu obszarach, ale dopiero zdefiniowanie procesów w firmie, a w tym przypadku rozwoju kompetencji managerskich i proces onboardingu spowodowały znaczącą poprawę tego wskaźnika. Wskażnik oczywiście pojawił się dopiero po wdrożeniu procesów 😉 Joanna
  Czy chcesz sprawdzić jak wdrożyć w Twojej firmie procesy. Czy w ogóle to może coś zmienić, jak podejść i z jakimi trudnościami się z pewnością zmierzyć?
Zapraszam Cię na kolejny webinar (14.02.2023 r.), posłuchaj i działaj jeśli tylko tego będziesz chcieć  
ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR