Szkolenia

Firma jako całość #3 Cyfryzacja krok po kroku — narzędzia i strategie dla firm, spotkanie 21 listopada

O czym jest seria spotkań Firma jako całość?

Nowe technologie w firmie – szansa czy zagrożenie?

Link do rejestracji: Zapisz się => FJC #3 „Cyfryzacja krok po kroku — narzędzia i strategie dla firm”

  • Automatyzacja procesów biznesowych. Jakie obszary firmy można zautomatyzować, aby zwiększyć efektywność i redukować koszty operacyjne.
  • Narzędzia wspierające cyfryzację. Przegląd nowoczesnych technologii – od oprogramowania po rozwiązania AI – które mogą usprawnić działanie Twojej firmy.
  • Dobór technologii do specyficznych potrzeb. Jak efektywnie dobierać narzędzia do różnych obszarów działalności (produkcja, HR, sprzedaż), by maksymalizować efekty cyfryzacji.
  • Ochrona know-how i zabezpieczenia prawne. Kwestie związane z ochroną tajemnic przedsiębiorstwa i prawami przedsiębiorcy w kontekście działań cyfrowych.
  • Warsztat będzie obejmować interaktywne ćwiczenia, podczas których uczestnicy poznają najlepsze praktyki dotyczące wdrażania nowych rozwiązań technologicznych w firmie.

Dołącz, by odkryć, jak wykorzystać transformację cyfrową w celu osiągnięcia jeszcze lepszych wyników w Twojej organizacji!

Już teraz zachęcamy do obserwowania profili Collegium Da Vinci w mediach społecznościowych, by być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami z cyklu Firma jako całość.

Czwarte warsztaty z serii odbędą się 12 grudnia — ponownie w eNStudios. Temat spotkania pojawi się wkrótce.

Serdecznie zapraszamy!

Prowadzący

Barbara Majer-Giernat – Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaścicielka i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właścicielka trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training. Łączy potencjał tego narzędzia z wiedzą oraz ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuje, uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.

Adam Puchalski – Jest doświadczonym: menadżerem (członkiem zarządów i rad nadzorczych), radcą prawnym (wieloletnim szefem działu prawnego, członkiem rady OIRP w Poznaniu, egzaminatorem na egzaminie radcowskim), stałym mediatorem sądowym, arbitrem przy WIPH w Poznaniu, wykładowcą i prowadzącym liczne szkolenia prawne i biznesowe.

Łukasz Filut – Jako doświadczony lider specjalizuje się w transformacji innowacyjnych pomysłów w produkty o rzeczywistej wartości na rynku. Przez ponad 20 lat pracując z zespołami o różnej specyfice, opracował strategię przyspieszające proces kreacji produktów, które nie tylko spełniają, ale przekraczają oczekiwania. Razem z jego zespołem doświadczonych Product Managerów, architektów, specjalistów od budowy zespołów i Scrum Masterów, oferuje pełne wsparcie na każdym etapie cyklu życia produktu. Współpraca z nim zawsze ma na celu inspirowanie do ciągłego doskonalenia i innowacji. Jest jednym z organizatorów i aktywnym członkiem społeczności Agile Poznań. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem podczas konferencji, prelekcji, wykładów, warsztatów, szkoleń i mentoringów.

Łukasz Kuciński – Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. W latach 2003 – 2011 był Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizował konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występował jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Partner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży. Prowadzi bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jest stałym autorem magazynu World Business Class. Jest również współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.