Termin 15 marca 2022r. godzina 10:00
Rejestracja tutaj
Dbanie o zdrowie psychiczne i samopoczucie pracownika to benefit także dla firmy. Skutkuje niższą absencją i rotacją pracowników. Pomaga zadbać o dobre relacje w zespole. Jest także wsparciem dla działów HR i menedżerów w ich nowej roli.
Czas pandemii nasilił niektóre zjawiska/problemy z zakresu zdrowia psychicznego. Podczas spotkania zastanowimy się jaki ma to wpływ na pracowników i kondycję firmy. W jaki sposób dobrze wykorzystać kompleksowe programy well-beingowe oraz Program Menedżerski, by zadbać o samopoczucie własne i naszych pracowników. Czym kierować się wybierając nowoczesny i kompleksowy program benefitów z zakresu well-being?
Weź udział w webinarium, którego celem jest usystematyzowanie zagadnień związanych z obszarami zdrowia psychicznego. Wskażemy na co zwracać uwagę w kontekście nietypowych, powtarzających się zachowań pracownika. Na bazie statystyk z polskiego i zagranicznych rynków pokażemy czego oczekują pracownicy i jak firmy mogą oszczędzić wprowadzając kompleksowe programy well-beingowe.
Podczas szkolenia m.in. omówimy:
- co to jest zdrowie psychiczne i dobrostan;
- co mówią statystyki;
- jakie benefity wspierające zdrowie pracownicy uważają za najbardziej istotne;
- o jakich symptomach i objawach z zakresu zdrowia psychicznego mówią pracownicy trafiający do gabinetów psychoterapeutów;
- jak rozpoznać u pracownika symptomy spadku związane z osłabieniem kondycji psychicznej, np. wypalenia zawodowego?
- jak reagować w sytuacji kryzysowej i jak menedżer ma chronić siebie?
- psychoedukacja jako element prewencji.
Webinarium skierowane jest w szczególności do:
- działów HR,
- menedżerów/team leaderów,
- właścicieli firm
Webinarium poprowadzą: Aleksandra Tokarewicz, Chief Product & Sales Officer – Board Member w Helping Hand – Personal Digital Therapist, Milena Grela-Parandyk, Psycholożka kliniczna, psychoterapeutka i Marta Drinčić, psycholożka ze specjalnością psychologia zmiany, terapeutka, interwentka kryzysowa, trenerka rozwoju osobistego i zawodowego.
Aleksandra Tokarewicz
Chief Product & Sales Officer – Board Member w Helping Hand – Personal Digital Therapist. Doświadczona managerka w obszarze budowania wartości rynkowej spółek, skalowaniu biznesu, implementacji innowacyjnych rozwiązań. Ekspertka w dziedzinie budowania strategii rozwoju produktu oraz sprzedaży. Od 17 lat pracuje z działami HR dostarczając produkty i usługi głównie z zakresu benefitów pracowniczych, w tym programy wellness. Poprzednio m.in. CEO OK System S.A., CEO Medicover Benefits, członek zarządu Grupy Job. Absolwentka dwóch programów ICAN Institute: ICAN Management oraz ICAN Innovation.
Milena Grela-Parandyk
Psycholożka kliniczna, psychoterapeutka, specjalistka terapii uzależnień i współuzależnienia, trenerka umiejętności psychospołecznych, nauczycielka akademicka. Prowadzi psychoterapię indywidualną, terapię par oraz grupową. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie ze specjalizacją psychologii klinicznej. W Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA uzyskała kompetencje trenerskie w zakresie umiejętności psychospołecznych. Pomaga osobom, które doświadczają trudności: w relacjach z ludźmi, w związkach, w radzeniu sobie z własnymi emocjami; pomaga osobom cierpiącym na zaburzenia osobowości oraz osobom z uzależnionym.
Marta Drinčić
Psycholog ze specjalnością psychologia zmiany, terapeuta, interwent kryzysowy, trener rozwoju osobistego i zawodowego
Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz indywidualne spotkania rozwojowe z klientami biznesowymi. Wspiera m.in. liderki i liderów oraz ich zespoły w budowaniu samoświadomości oraz w korzystaniu ze swoich predyspozycji indywidualnych (zasobów). Pracuje z osobami doświadczającymi kryzysu sytuacyjnego, rozwojowego, egzystencjalnego czy środowiskowego.
Szczegóły organizacyjne:
Potwierdzeniem udanej rejestracji jest otrzymanie maila potwierdzającego rejestrację; w wypadku braku takiego maila, prosimy o kontakt w sprawie potwierdzenia Państwa rejestracji. Dzień przed wydarzeniem lub rano w dniu wydarzenia, otrzymają Państwo unikalny link do zalogowania się na stronie webinarium. Aby uniknąć braku maili dotyczących wydarzenia, prosimy o zwrócenie uwagi na literówki w adresie e-mail wpisywanym w formularzu rejestracyjnym, sprawdzanie folderu SPAM, zostawienie bezpośredniego kontaktu telefonicznego w formularzu rejestracyjnym, sprawdzenie polityki działów IT w kwestii filtrów SPAM serwerów pocztowych i zaufanych nadawców poczty przychodzącej. Webinarium odbywa się on-line za pomocą platformy ClickMeeting. Wszystkie informacje o technicznych aspektach webinarium znajdą Państwo na stronie rejestracji. W trakcie webinarium będzie możliwość zadawania pytań przez uczestników.
Uczestnicy otrzymają wszystkie materiały merytoryczne po webinarium.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt:
Grażyna Mazurek
Konfederacja Lewiatan
e-mail:gmazurek@konfederacjalewiatan.pl
tel. +48 22 55 99 940