Jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe?
Czy Twój brief marketingowy rzeczywiście odzwierciedla potrzeby Twojego biznesu? A może dopiero zastanawiasz się, czy w ogóle warto go stworzyć?
Weź udział w webinarze 17 września o 10:00 i dowiedz się, jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe, stworzyć brief i uniknąć przy tym błędów.
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ 👉https://inmarketing.pl/anatomia-briefu/
Czego dowiesz się podczas webinaru?
🦅Diagnoza celu
Jak dobrze zdiagnozować cele i potrzeby swojej marki i zawrzeć je w briefie?
🦅Elementy briefu
Z jakich elementów składa się brief i jak je skonstruować?
🦅Prawidłowa konstrukcja
Jakie są najczęstsze błędy podczas pisania briefu i jak ich uniknąć?
🦅Case Studies
Case study: teoria w działaniu – analiza realnych przypadków.
🦅Warsztat
Briefing na żywo: wspólna diagnoza celów i strategii w czasie rzeczywistym.
🦅Q&A
Podczas webinaru możesz zadawać pytania w sesji Q&A, aby pogłębić temat i omówić indywidualne przypadki.
ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ 👉https://inmarketing.pl/anatomia-briefu/
Weź udział w warsztacie!
Teoria to nie wszystko, dlatego chcemy pokazać jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Spotkanie zakończymy diagnozą briefu live!
To doskonała okazja, aby od razu zastosować zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce.