Szkolenia

Efektywnie w Biznesie #2 Kreatywność i innowacje w erze AI, spotkanie biznesowe 24 kwietnia

W imieniu Collegium Da Vinci, członka WZP, przesyłam zaproszenie na kolejne spotkanie biznesowe, z cyklu Efektywnie w Biznesie #2  pod hasłem:

które odbędzie się 24 kwietnia w godz. 14.00 do 17.00 w eNStudios, ul. Głogowska 216 w Poznaniu.

Jeśli chcesz odkryć, jak połączyć możliwości sztucznej inteligencji z siłą ludzkiej wyobraźni i wykorzystać je do tworzenia przełomowych innowacji, dołącz do naszego warsztatu!

O czym jest seria spotkań Efektywnie w Biznesie?

Rozpoczynamy kolejny etap działań wspierających managerów i właścicieli firm! Cykl warsztatów „Efektywnie w Biznesie” to kontynuacja wcześniejszych spotkań znanych pod nazwą „Firma jako całość” — teraz z nową energią i jeszcze większym naciskiem na kompleksowe podejście do zarządzania przedsiębiorstwem jako całości.

Nasz program jest dedykowany liderom, którzy chcą strategicznie spojrzeć na rozwój swoich organizacji. Uczestnicy warsztatów mają możliwość poznać narzędzia, zdobyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności, dzięki którym będą mogli efektywnie zarządzać wszystkimi kluczowymi obszarami działalności. Jednak to nie wszystko — stawiamy też na samorozwój każdego uczestnika i doskonalenie kompetencji, ponieważ skuteczny lider to również efektywny zespół.

Dlaczego warto?

W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym optymalizacja poszczególnych działów to za mało. Dziś sukces wymaga integracji strategii, procesów i zasobów tak, by stały się jednym organizmem. Podczas cyklu warsztatów skupimy się na skutecznym zarządzaniu czasem, ryzykiem, zespołami, technologią i innymi kluczowymi elementami funkcjonowania firmy, ale również na rozwoju osobistym.

“Efektywnie w biznesie” odzwierciedla naszą ambicję — wejście w kolejny etap rozwoju, który jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby współczesnych przedsiębiorców. Formuła pozostaje sprawdzona, a misja niezmienna: wzmacniamy biznes w osiąganiu sukcesów. Wspieramy tych, którzy chcą zarządzać przedsiębiorstwem kompleksowo i osiągać trwały, zrównoważony sukces.

W ramach cyklu „Efektywnie w biznesie” zapraszamy na warsztat, który poświęcony jest wykorzystaniu kreatywności i innowacji w środowisku biznesowym. Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji (AI), coraz ważniejsze staje się efektywne łączenie technologii z ludzką intuicją i wyobraźnią.

Jak pobudzić kreatywność w dobie sztucznej inteligencji?

Podczas spotkania będziemy eksplorować źródła kreatywności i kluczowe zasady wspierające innowacyjne podejście w biznesie. Uczestnicy wezmą udział w praktycznych ćwiczeniach, takich jak projektowanie w niepewności i tworzenie wizji rozwoju z wykorzystaniem AI oraz ludzkiej wyobraźni. W ramach ćwiczenia „Budowa na ślepo” zespoły będą testować, jak jakość komunikacji wpływa na kreatywność i efektywność.

Główne punkty programu obejmują:

  • Krótkie wprowadzenie do mechanizmów twórczego myślenia i narzędzi wspierających innowacje.
  • Ćwiczenie „Budowa na ślepo” z LEGO, aby zrozumieć wpływ komunikacji na kreatywność.
  • Tworzenie wizji rozwoju produktów lub usług z wykorzystaniem AI i ludzkiej wyobraźni.
  • Porównanie pomysłów stworzonych z pomocą AI i wyłącznie dzięki ludzkiej intuicji.

To spotkanie jest idealne dla przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, jak wykorzystać AI do stymulowania innowacji, jednocześnie zachowując wartość ludzkiej kreatywności.

Nie przegap tej szansy na pobudzenie kreatywności! Wykorzystaj swój potencjał i możliwości technologiczne, by jeszcze lepiej rozwijać swoją firmę!

Poznaj prelegenta

Piotr Wróblewski — Trener i konsultant Design Management. Absolwent UAM oraz studiów podyplomowych Marketing, oraz Design Management. Konsultant i trener Design Thinking wspierający firmy z różnych branż w kształtowaniu strategii marketingowych. Zajmuje się budowaniem strategii firm, strategii marek, rozwojem i wdrażaniem nowych produktów i usług, usprawnianiem pracy zespołów projektowych m.in. w branży FMCG, wyposażenia wnętrz, dla różnych instytucji, producentów i dystrybutorów (VOX, Międzychód, VW Poznań, BZ WBK, Alvo Medical, SAGRA Technology, ENEA). Współautor strategii komunikacji marek, m. in. dla Międzychodu, Limaro, STXNext, USWPS, School of Form, VOX (innowacyjna kolekcja mebli dla dzieci MaMaMa). Trener, wykładowca, konsultant w obszarze strategii marki w największym w Polsce projekcie szkoleniowo-doradczym dla Firm Rodzinnych (150 firm) zleconym Concordia Design przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (2014-2015). Strateg marketingowy, doświadczony coach Design Management.

Link do wydarzenia: Efektywnie w Biznesie #2 Kreatywność i innowacje w erze AI: Jak połączyć technologię z ludzką wyobraźnią

Link do rejestracji: EwB #2 Kreatywność i innowacje w erze AI