Startuje kampania edukacyjna nt. systemu emerytalnego

Dzisiaj rozpoczyna się w mediach kampania edukacyjna, której celem jest uświadomienie Polakom jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Kampanię organizuje Konfederacja Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych.

Przygotowywane kreacje mają charakter edukacyjny. Promują ideę oszczędzania na emeryturę w ZUS oraz w filarze kapitałowym czyli OFE. Kampania potrwa do 15 grudnia. Strategie i kreację kampanii ATL przygotowała agencja Grey Group. Zakupem mediów zajmował się dom mediowy Universal McCann. Spoty emitowane będą w kanałach TVP, TVN i Polsatu oraz w stacjach grupy AT Media. Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w Internecie, które prowadzi agencja VML.

Lewiatan zaangażował się w kampanię edukacyjną dostrzegając wagę problemu. W naszej opinii przyszłość systemu emerytalnego to sprawa wykraczająca poza branżę ubezpieczeniową. To kwestia ogólnogospodarcza i ogólnospołeczna, w której powinna odbywać się rzetelna debata. Uważamy, że Polacy powinni zyskać wiedzę na temat funkcjonowania systemu emerytalnego i na tej podstawie dokonać świadomego wyboru. Jest to kampania bardzo ważna społecznie, dlatego w jej realizację włączyły się wszystkie PTE działające na rynku.

Konfederacja Lewiatan

dyplom
Wielkopolski Związek Pracodawców Lewiatan
ul. Grunwaldzka 104
60-307 Poznań
tel. 61 657 60 51
tel. 691 98 68 68
biuro@wzp.org.pl
www.wzp.org.pl
konfederacja lewiatan
Copyright by MindsEater