Family Business Week – dyskusje przedsiębiorców o wyzwaniach pandemii

Polska gospodarka wciąż zmaga się z wyzwaniami pandemii. Codziennie trudne decyzje podejmują przedsiębiorcy – właściciele firm, w tym tych najliczniejszych w Polsce i na świecie – właścicieli biznesów rodzinnych.
Dylematy, rozterki, stres, emocje i szereg trudnych, niespotykanych na taką skalę i ryzyka decyzji, spadły na barki firm rodzinnych z dnia na dzień. Przedsiębiorcy czują, że widmo upadku często dorobków ich życia jest realne, przed nami czas pełen wyzwań.
Kryzys, którego nikt z nas się nie spodziewał, wymaga redefinicji już nie tylko modelu biznesowego. W parze ze zmianami w firmie, ramię w ramię idą zmiany w modelu przywództwa.
O codziennych wyzwaniach dyskutowali podczas Family Business Week przedstawiciele największych biznesów w Polsce i w Europie oraz eksperci z 14 krajów z całego świata.
Swoimi przemyśleniami i mechanizmami antykryzysowymi, które zastosowane zostały w firmach, podzielili się m.in. Ewald Raben, CEO Raben Group, Antoine Mayaud i Vianney Mulliez z AFM (rodzina właścicielska takich firm jak Auchan, Decathlon czy Leroy Merlin), Carl Elsener jr., CEO i właściciel szwajcarskiej firmy VICTORINOX, Wiesław Podraza, właściciel SANPLAST, Marek Piechocki, prezes zarządu LPP, Bogusław Kowalski, założyciel i Prezes Zarządu GRAAL S.A. czy Jerzy Śledziewski, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas.