VIII edycja Szkoły Strategii Marki

Trwają zapisy do nowej – już VIII – edycji Szkoły Strategii Marki.

W tegorocznej edycji szkoły zostało wprowadzonych wiele istotnych zmian związanych z procesem ewaluacji poprzednich edycji i zmieniających się warunków
i realiów rynkowych.

Zmiany te objęły nie tylko kwestie programowo-merytoryczne, ale także metodyczne.

Dobrze wypromowana i wyrazista marka to generator pieniędzy dla jej właściciela. Współczesne marki to zarówno produkt jak i ponadczasowa ikona. Tworzenie marki to wykorzystywanie perswazji emocjonalnej, wypracowanie u klientów poczucia satysfakcji, zaufania i przede wszystkim identyfikacji. Tworzenie marki to jak tworzenie nowego bytu – jest to praca szeregu specjalistów z różnych dziedzin
– jednoosobowych armii – strategów.

Szkoła Strategii Marki powstała z myślą o uzupełnianiu wiedzy i umiejętności pracowników branży komunikacji marketingowej oraz przedstawianiu nowych perspektyw w budowaniu strategii marek. Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli myślenia strategicznego w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicRekrutacja przebiega dwuetapowo:
1. Pierwszy etap polega na przesłanianiu do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR kompletu dokumentów: formularz osobowy (pobierz), formularz zgłoszeniowy do dn. 7 września 2012r.

2. Drugi etap polega na przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z uczestnikami, które odbędą się 13 i 14 września 2012 r.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami uczestników na temat VII edycji Szkoły Strategii Marki.

Kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl, telefon: 508-309-012, (22) 898-84-25

Więcej na www.ssm.edu.pl znymi.

 

 

 

 

 

dyplom
Wielkopolski Związek Pracodawców Lewiatan
ul. Grunwaldzka 104
60-307 Poznań
tel. 61 657 60 51
tel. 691 98 68 68
biuro@wzp.org.pl
www.wzp.org.pl
konfederacja lewiatan
Copyright by MindsEater