VIII edycja Szkoły Strategii Marki
Trwają zapisy do nowej – już VIII – edycji Szkoły Strategii Marki.
W tegorocznej edycji szkoły zostało wprowadzonych wiele istotnych zmian związanych z procesem ewaluacji poprzednich edycji i zmieniających się warunków
i realiów rynkowych.
Zmiany te objęły nie tylko kwestie programowo-merytoryczne, ale także metodyczne.
Dobrze wypromowana i wyrazista marka to generator pieniędzy dla jej właściciela. Współczesne marki to zarówno produkt jak i ponadczasowa ikona. Tworzenie marki to wykorzystywanie perswazji emocjonalnej, wypracowanie u klientów poczucia satysfakcji, zaufania i przede wszystkim identyfikacji. Tworzenie marki to jak tworzenie nowego bytu – jest to praca szeregu specjalistów z różnych dziedzin
– jednoosobowych armii – strategów.
Szkoła Strategii Marki powstała z myślą o uzupełnianiu wiedzy i umiejętności pracowników branży komunikacji marketingowej oraz przedstawianiu nowych perspektyw w budowaniu strategii marek. Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli myślenia strategicznego w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych – praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicRekrutacja przebiega dwuetapowo:
1. Pierwszy etap polega na przesłanianiu do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR kompletu dokumentów: formularz osobowy (pobierz), formularz zgłoszeniowy do dn. 7 września 2012r.
2. Drugi etap polega na przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z uczestnikami, które odbędą się 13 i 14 września 2012 r.
Zachęcamy do zapoznania się z opiniami uczestników na temat VII edycji Szkoły Strategii Marki.
Kontakt:
Aneta Rzadkiewicz
aneta.rzadkiewicz@sar.org.pl, telefon: 508-309-012, (22) 898-84-25
Więcej na www.ssm.edu.pl znymi.