Zaproszenie do udziału w spotkaniach z firmami irlandzkimi w ramach CORKMEET 2013 (Cork, 10–12 kwietnia 2013)
Spotkania biznesowe CORKMEET 2013 (impreza typu B2B) odbędą się w Cork w dniach 10 – 12 kwietnia 2013 r. Organizatorami imprezy są Cork County Council, Cork County & City Enterprise Boards oraz Cork Chamber of Commerce.
Organizowana już po raz trzeci impreza składać się będzie z dwóch części: konferencji, na której przedstawione będą możliwości współpracy z partnerami zagranicznymi (tematyka poszczególnych wystąpień jest obecnie ustalana) oraz indywidualnych spotkań biznesowych. Do organizacji spotkań pomiędzy poszczególnymi firmami organizatorzy wykorzystują specjalistyczne oprogramowanie i zapewniają, iż każda z uczestniczących firm będzie miała zagwarantowane spotkania z 16 partnerami. Organizatorzy przewidują, iż w spotkaniach weźmie udział ok. 600 przedsiębiorców. Koszt uczestnictwa w imprezie (dla każdego delegata) wynosi 245 EUR (nie uwzględnia on kosztów zakwaterowania oraz podróży do Cork). Szczegóły związane z imprezą dostępne są na stronie internetowej www.corkmeet.ie. Polscy przedsiębiorcy bądź organizacje samorządu gospodarczego zainteresowane udziałem w imprezie mogą również kontaktować się bezpośrednio z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Dublinie (tel: +353 1 269 1370; e-mail: dublin@trade.gov.pl).
Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Dublinie planuje zorganizowanie podczas CORKMEET 2013 stoiska informacyjno – promocyjnego, na którym przedstawiona zostanie polska oferta handlowa i inwestycyjna skierowana do irlandzkich przedsiębiorców. W przypadku przyjazdu na w/w imprezę do Cork misji polskich przedsiębiorców z określonego regionu, miasta bądź branży istnieje również możliwość zorganizowania samodzielnego stoiska informacyjnego.