Efektywna współpraca administracji i biznesu – warsztat dla przedstawicieli administracji, 5 marca br.

5 marca 2013 r. (Wtorek) w Poznaniu odbędzie się warsztat dla pracowników administracji, poświęcony tematyce zwiększenia efektywności współpracy administracji i biznesu.

Zaprezentowany będzie zestaw dobrych praktyk w tym obszarze opracowanych przez ekspertów Polskiej Konfederacji Przedsiębiorców Prywatnych Lewiatan i Ośrodek THINKTANK, w ramach realizowanego przez PKPP projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”.

Warsztaty zainauguruje prezentacja w/w rekomendacji, a następnie odbędzie się rozmowa – dyskusja z udziałem zaproszonych Kierowników urzędów administracji samorządowej oraz rządowej w województwie wielkopolskim.

 

Miejsce spotkania:

Wielkopolski Urząd Marszałkowski,
ul. Szyperska 14, Poznań
godz. 8:30 – 15.00
Sala E.2.3. (wejście główne od ul. Szyperskiej)

Szczegółowy program wydarzenia

Efektywna współpraca – poradnik

dyplom
Wielkopolski Związek Pracodawców Lewiatan
ul. Grunwaldzka 104
60-307 Poznań
tel. 61 657 60 51
tel. 691 98 68 68
biuro@wzp.org.pl
www.wzp.org.pl
konfederacja lewiatan
Copyright by MindsEater